Fundația CMC utilizează fișiere de tip cookie pentru a îmbunătăți experiența ta pe website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a CMC modificările impuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să citești cu atenție conținutul Politicii de Cookie.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. În cazul în care vei dori să modifici setările acestor fişiere cookie o poți face urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

logo_cmc
Print

Prévention &Intérim (PI)

Este o organizaţie non-profit, înfiinţată în anul 1998 şi a cărei misiune este de a lupta împotriva accidentelor industriale prin creşterea gradului de conştientizare a siguranţei la locul de muncă.

PI are scopul de a reduce numărul şi gravitatea accidentelor suferite de muncitori la locul de muncă propunând măsuri concrete şi eficiente pentru a asigurarea unui mediu de munca sigur.

Pentru a face acest lucru,  PI :

  • elaboreaza studii asupra pericolelor şi deficienţelor care afectează sectorul industrial,
  • efectueaza statistici privind accidentele de muncă şi le analizează, 
  • oferă consultanţă companiilor  şi realizează campanii de prevenire a accidentelor.
  • realizează materiale didactice (documente, broşuri, pliante, inregistrari video, CD-ROM-uri, postere, site)  în atenţia părţilor interesate .

Proiectul Leonardo Da Vinci "Basic Safety Training for Jobseekers and Temporary Workers" – SAFESTART este iniţiat de Prévention &Intérim (PI) iar Casa de Meserii a Constructorilor este unul din parteneri. Prin acest proiect se doreşte traducerea, adaptarea şi armonizarea legislaţiei din fiecare ţară parteneră în proiect, elaborarea unui curs e-learning de sanatate şi securitate a muncii, precum şi testarea cursului pe un grup de 100 de persoane selectate din rândul companiilor de construcţii, elevilor din şcoli cu profil de constructii .

În vederea diseminării proiectului se va organiza o campanie de marketing care va consta, în special, din sesiuni de informare la care vor fi invitate persoane cu responsabiliţati în SSM din companiile de construcţii. De asemenea, vor fi distribuite către partenerii sociali din construcţii, centre de formare, companii un numar de 500 de DVD-uri, cu conţinutul cursului de SSM.
Durata proiectului este de 18 luni şi a inceput în 1 octombrie 2008 .

 

Comitetul Sectorial din construcţii

Who's Online

We have 14 guests and no members online